Masážní válec vol.2

V minulém článku jsme si něco základního řekli k cvičení s masážním válcem. Přečíst si jej můžete ZDE. 

V našem dnešním krátkém příspěvku máme další inspiraci, jak s válcem cvičit a nejen masírovat. Zaměříme se tentokráte více na dolní končetiny a opět dáme nakouknout do naší tréninkové kuchyně. Ukážeme, co můžete zažít u nás na OSOBNÍM TRÉNINKU nebo na SKUPINOVÉ LEKCI. Nebo si foam roller můžete pořídit na doma a začít zkoušet sami.

Malé opakování k tréninku z minula:

Rozcvičení

Do rozcvičení můžete zapojit válec vždy nebo jen někdy. Existují všeobecná doporučení, ale nebuďte otroky názorů jiných. Zkuste co nejvíce vnímat vlastní tělo. Při válcování jde hlavně o zlepšení cirkulace (krev, voda a lymfa) a aktivaci klíčových svalových skupin. Jedná se vlastně o jistou modifikaci dynamického strečinku. 3-5min bude fakt stačit. Pokud chcete jen tělo pomazlit a nečeká vás trénink, tak válcujte klidně i okolo 15 min.

Síla – Stabilita – Mobilita

Představte si, že na tréninku nebo doma nemáte nic jiného než válec a vlastní tělo. Válec můžete zapojit jako pomůcku, která sice váží pár deka ale v některých cvicích budete rádi, že neváží více, jak vás to bude pálit. Někdy válec používáme jako pomoc a někdy jako ztížení cviku.  Kvalita pohybu je ZÁKLAD!!!

Pokud chcete i další inspiraci a dozvědět, jak na to, tak máme dvě skvělé možnosti. Buď si říci o osobní trénink nebo se přihlásit na naše šťavnaté skupinové lekce, kde se válcuje o 106.

 

 

Autorem článku je člen týmu 3D FITNESS Gym Filip Raptopulos. Filip působil u více sportovních klubů jako kondiční trenér a v současné době jsou jeho nejpočetnější klientelou tenisté a také ženský hokejový národní tým. Pohyb mu koluje v těle a ničeho se nezalekne. Rád se svými klienty zdolává nové výzvy. Je také lektorem školení TRX Funkční trénink pro fitness profesionály. 3D FITNESS Gym je pro něj druhým domovem, na který nedá dopustit. Vede osobní tréninky a dále skupinové lekce TRX a kruhových tréninků.

 

0 Shares