Partnerské cvičení 1

Nevíte, co si doma zacvičit? Chcete do pohybu zapojit i další členy rodiny? Přesně pro vás jsme si připravili první příspěvek na téma “partnerské cvičení”. Hodí se pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, politického přesvědčení či hudebního vkusu 🙂

Může to být výzva pro celou vaši rodinu. Táta s mámou, máma s tátou, to je jedno. Klidně zapojte i děti nebo dokonce babičku s dědou. Tak co? Kolik zvládnete opakování bez přestávky? Připravili jsme si pro vás 3 varianty obtížnosti.

Je to jednoduché. Jeden sedí na zemi a druhý zase stojí. Stojící zvedá a sedící se pevně drží a snaží se mít stále aktivní (ne zatuhlé) celé tělo. Klidně na začátku zkuste zvedání jen o pár cenťáků. Dejte si každý den pár opakování a zkoušejte postupně přidávat víc a víc.

Tipy za nás:

  • navnímejte co nejvíce vaše chodidla
  • pomaloučku a polehoučku
  • zkuste změnit obtížnost jako na videu
  • dobře se chytněte, ať máte silný úchop
  • dobrá nálada zaručena

Tuhle výzvu si pro vás připravily naše kopretinky Ela Žahourková a Tereza Fišerová 🌼🌼

Pokud chcete další inspiraci a dozvědět se, jak na věc, tak pro vás máme skvělou nabídku. Řekněte si o osobní trénink, na kterém vám pomůžeme znovu najít vaše tělo.

 

 

Autorem článku je člen týmu 3D FITNESS Gym Filip Raptopulos. Filip působil u více sportovních klubů jako kondiční trenér a v současné době jsou jeho nejpočetnější klientelou tenisté a také ženský hokejový národní tým. Pohyb mu koluje v těle a ničeho se nezalekne. Rád se svými klienty zdolává nové výzvy. Je také lektorem školení TRX Funkční trénink pro fitness profesionály. 3D FITNESS Gym je pro něj druhým domovem, na který nedá dopustit. Vede osobní tréninky a dále skupinové lekce TRX a kruhových tréninků.