Prevence bolesti ramen s TRX

 

Prevence bolesti ramen s použitím TRX

Více jak 21% populace se ve svém životě setkalo s bolestí ramen a u poloviny z nich tento stav trval déle jak 12 měsíců. Ramenní kloub nám díky své stavbě dává velkou možnost pohybu, nicméně ta je vykoupená malou stabilitou, a tedy větší náchylností ke zraněním.

Zranění ramenního kloubu může mít mnoho příčin počínaje vzniku traumatu v podobě nárazu či pádu, až po samotné přetížení při dlouhotrvajícím opakovaném zatěžování. Nevhodné držení těla v kombinaci s opakující se vysokou zátěží je nejkratší cesta k vytvoření chronického zánětlivého stavu a vzniku zranění.

Předejít vzniku zranění, lze vyváženým tréninkovým programem s progresivním zatěžováním. Příkladem této strategie může být využití cvičení s vlastní vahou těla a pomůcky TRX. Závěsný systém TRX nám umožní citlivě přizpůsobit intenzitu cvičení v jednotlivých pozicích a dostát slibu co nejideálnějšího držení těla společně se silovým prvkem cvičením.

Nejvýznamnější benefity cvičení na TRX

  • Přizpůsobení intenzity cvičení pro jakýkoliv druh kondice
  • Vhodný poměr stabilního/nestabilního prostředí díky metodě závěsného tréninku
  • Zapojení svalů trupu těla při každém cvičení (propojování rukou a nohou)
  • Vhodná cvičení od dětí až po seniory
  • Možnost cvičit jak z pohodlí domova, venku, či ve vašem oblíbeném fitness centru

Podívejte se na inspiraci jak vybudovat “neprůstřelná” ramena: