(Ne)Mít osobního trenéra?

Ve světě fitness je osobní trénink to nej, co můžete dostat. A je jedno, jestli se jedná o jógu nebo o železnou bouchárnu. Osobní trénink je služba, která má své výhody. I přesto někteří lidé vidí v osobním tréninku s trenérem překážky. Pojďme se podívat na ty nejčastější. A říct si, zda to jsou opravdu překážky.

 

  • NEMÁM DOST PENĚZ

Ano, osobní trénink je nejdražší služba. Bylo by zvláštní, kdyby skupinová lekce stála stejně co osobní trénink. Nemusíme vysvětlovat, proč to tak je. Otázkou však je, jestli je opravdu drahý? V případě, že budete chodit jednou týdně k osobnímu trenérovi, tak sice utratíte asi jako za 3-4 skupinovky ale trenér se věnuje jen vám. Celých 60min. Ve skupinové lekci je s vámi minimální čas, věřte nebo ne ale jsme tak max na 5minutách. A to nemluvě o domácích úkolech, které vám trenér dává na osobním tréninku. Přesně šité na míru. Pamatujte, ta nejlepší investice je do vás samotných. Nešetřete na sobě.

 

  • BOLÍ MĚ ZÁDA – NAJDU SI RADĚJI FYZIOTERAPEUTA

Koho dnes nebolí záda, nechť hodí kamenem. A hle, nic neletí 🙂 Většinu lidí opravdu něco bolí. Nemusí to být jen záda. Většinou se jedná o kombinaci nadměrného stresu a nedostatku pohybu. Nemáme nic proti fyzioterapeutům. Většina z nich odvádí skvělou práci. Ale! Pokud půjdete na fyzio, tak pohybu moc nečekejte. Možná si pokecáte, udělají se nějaké nápravy, třeba to i lupne, dostanete tejp no a pak vzhůru opět do džungle. No a v džungli se potřebujete hýbat že. Celkem 1 hodina fyzio proti 168 hodinám v týdnu nemá šanci na úspěch. Pokud přidáte osobní trénink – pro začátek i tu 1 hodinu – tak vám garantujeme, že neskončíte jen u jedné hodiny pohybu za týden. Nakopeme vás pozitivní energií a chutí do dalšího pohybu. Pohyb je zdraví. Buďte s námi zdravější.

 

  • CHCI BÝT FIT – ZAČNU BĚHAT

Jo běžců, kteří jen běhají a nemyslí na jiný trénink známe velkou spoustu. Tohle je cesta do horoucích pekel. Na to se fakt vyprdněte. Klidně běhejte, protože pohyb je fakt zdravý. Ale snažte se být komplexní. Dělejte více druhů pohybu. Síla je základ života. Pokud chcete běhat častěji, déle nebo jen rychleji, tak musíte zařadit do vašeho programu i silovější charakter tréninku. A nemyslíme jen bouchání železem o zem. Patří do toho i různé výdrže, rychlostní a explozivní pohyby atd. Jednoduše řečeno, pokud chcete být fit – musíte se hýbat komplexně. Běh vám stačit nebude. A jestli přidáte během vašeho výběhu pár kliků na lavičce, tak si trn z paty taky nevytáhnete. Jděte na osobní trénink a naši trenéři vám ušijí na míru takovou šmakuládu, že budete koukat. Ať jste hobby běžec nebo proti válečník.

 

Pokud chcete ochutnat, tak pro vás máme skvělou nabídku. Řekněte si o osobní trénink, na kterém vám pomůžeme znovu najít vaše tělo. Bez nadsázky. Opravdu.

 

Autorem článku je člen týmu 3D FITNESS Gym Filip Raptopulos. Filip působil u více sportovních klubů jako kondiční trenér a v současné době jsou jeho nejpočetnější klientelou tenisté a také ženský hokejový národní tým. Pohyb mu koluje v těle a ničeho se nezalekne. Rád se svými klienty zdolává nové výzvy. Je také lektorem školení TRX Funkční trénink pro fitness profesionály. 3D FITNESS Gym je pro něj druhým domovem, na který nedá dopustit. Vede osobní tréninky a dále skupinové lekce TRX a kruhových tréninků.