Srovnej tělo do latě

Jak málo stačí ke štěstí a k pohybu? Jedno tělo, trocha času, kupa chuti a dvě latě. Mysleli jste si, že cvičit se dá jedině s činkama a super vymazleným fitness vybavením? Ano to je možné. Ale dneska pro vás máme inspiraci na “takové to domácí cvíčo” se dvěma kousky dřeva.

Latě u nás v Gymu používáme z mnoha důvodů. Je to zábava, takže se do toho člověk více ponoří a baví ho objevovat neprozkoumané. Jsou také fajn prostředkem ke zlepšení rovnováhy. Přitom jste jen 1,5 cm nad zemí. Výhodou oproti známým balančním pomůckám (nestabilním – bosu apod.) je, že latě jsou pevné a stabilní. No a také je rádi využíváme na aktivaci chodidel na začátku tréninku. Ideálně naboso nebo v barefoot botech pokud máte trochu obavy z nestabilního kotníku. Efekt je sice menší, nicméně budete mít větší pocit jistoty.

Můžete vyzkoušet opravdu širokou škálu cvičení/pohybů. Snažte se nespadnout a klidně si za každé šlápnutí vedle dejte nějaký cvik “za odměnu”. Třeba klik, dřep, mamlase nebo stojku. Ano správně – za odměnu! U nás totiž za trest cvičení nedáváme. U nás si to “navíc” zasloužíte 🙂

Pokud chcete další inspiraci a dozvědět se, jak na věc, tak pro vás máme skvělou nabídku. Řekněte si o osobní trénink, kde vám pomůžeme znovu najít vaše tělo.

METODA PŘIROZENÉHO POHYBU

 

 

Autorem článku je člen týmu 3D FITNESS Gym Filip Raptopulos. Filip působil u více sportovních klubů jako kondiční trenér a v současné době jsou jeho nejpočetnější klientelou tenisté a také ženský hokejový národní tým. Pohyb mu koluje v těle a ničeho se nezalekne. Rád se svými klienty zdolává nové výzvy. Je také lektorem školení TRX Funkční trénink pro fitness profesionály. 3D FITNESS Gym je pro něj druhým domovem, na který nedá dopustit. Vede osobní tréninky a dále skupinové lekce TRX a kruhových tréninků.