Stojkuj

Hlava dolů…

Dělám stojku. A třikrát po sobě. A klidně i vícekrát. Dělám stojku. Každý den, stojku jen ať máš dobrý den. Zády ke zdi můžeš jako  Filip nebo čelem jako Zuzu. Každá varianta má svoje plusy. Pokud jsi čelem ke zdi jako Zuzu, tak se dokážeš lépe srovnat v lince. Je to těžší na rovnováhu a pocit bude taky výživnější. Dej bacha kam budeš padat.

Pokud půjdeš “klasicky” zády ke zdi jako Filip, tak budeš mít tendenci jít verzi “banán” s prohnutím. Není dobře a špatně. Protože banánová stojka není zlo. Zlo je, když se zlomíš v zádech a ucítíš bolest, přes kterou budeš chtít jít dál. Vnímej svoje tělo a podle toho zvol variantu i délku výdrže.

Klíč je v pravidelnosti stojkování, o kterém jsme psali v článku STOJKA – PRAVIDELNOST BERE VŠE.

Jako výzvu můžeš vyzkoušet jednoduchý programing. Drž 40sec pak 30sec a pak 20sec. Pauzy si dávej max 20sec💪

Dej to s námi. Dobrý pocit k nezaplacení a sdílej dál. Nezapomeň nás označit.

Pokud chcete další inspiraci a dozvědět se, jak na věc, tak pro vás máme skvělou nabídku. Jukni na náš ONLINE WORKSHOP věnovaný stojce ZDE. Se světově uznávaným profesionální ekvilibristou, který od roku 2008 účinkuje ve varieté, cirkusech, nových cirkusech a festivalech v Evropě a Asii.

Autorem článku je člen týmu 3D FITNESS Gym Filip Raptopulos. Filip působil u více sportovních klubů jako kondiční trenér a v současné době jsou jeho nejpočetnější klientelou tenisté a také ženský hokejový národní tým. Pohyb mu koluje v těle a ničeho se nezalekne. Rád se svými klienty zdolává nové výzvy. Je také lektorem školení TRX Funkční trénink pro fitness profesionály. 3D FITNESS Gym je pro něj druhým domovem, na který nedá dopustit. Vede osobní tréninky a dále skupinové lekce TRX a kruhových tréninků.