Program na hubnutí

Tréninkový program na hubnutí

 

Napsáno bylo nespočet knih, vydáno mraky podcastů, uveřejněno milion článků, ale toto téma se stále opakuje dokola. Co je potřeba, abych shodil/a nadbytečná kila. Nebudeme vás unavovat informacema, že bez energetické rovnováhy, respektive deficitu to nepůjde. Tedy můžete cvičit jako “namydlení”, nicméně pokud energie více přijmete nežli vydáte, výsledku se těžko dočkáte.

Budeme nicméně předpokládat, že vám není jedno co a kolik do sebe za den nasoukáte a budete se k věnovat alespoň 30 minutám pohybové aktivity rozličného druhu denně (nemusíte jít nutně do vašeho fitka, stačí přirozená pohybová aktivita s dětmi, či v průběhu dne vyměnit auto za samochodky). Pokud tak nějak cítíte, že tam se právě nacházíte, jste na dobré cestě.

Chodíte ještě k tomu cvičit do fitka? Podívejte se, jak taková tréninková jednotka složená že 4 bloků může vypadat

 

 

Pro co nejrychlejší cestu k výsledkům  a zároveň nejbezpečnější, by mělo mít vaše cvičení pevný řád a pravidla. Každá tréninková jednotka musí mít definovaný cíl a tomu odpovídající jednotlivé části. Mezi základní pilíře tréninkové jednotky řadíme

  • Přípravná fáze
  • Přechod
  • Hlavní bloky
  • “Finisher”
  • Reload (Uvolnění)

Pokud byste rádi viděli celý online workshop, klikni na tlačítko “RENT” a za 520,- získáš týdenní přístup ke všem informacím jak takový 12-týdenní program postavit. Jakmile workshop dokoukáš, napiš si o PDF ebook s detailním plánem.