Zacvičte si jednoduchou flow

Jednoduchý pozdrav slunci, který si můžete dát ráno před snídaní, o polední pauze nebo doma po práci. Příjemně zahřeje tělo, rozproudí krev a prohloubí dech. Začněte pomalu s hlubšími nádechy, abyste probudili ztuhlé svaly a po prvních dvou kolech můžete tempo zrychlit. Nebo taky nemusíte a jen si jednotlivé pohyby a přechody užijte!

 

Zkuste se během celé sestavy soustředit jen na prováděné pohyby. Zaměřte se v prvních dvou kolech jen na kontakt chodidel (a dlaní) se zemí. Potom si zkuste všimnout napětí, které v některých pozicích můžete zaznamenat (zatnutá ramena, krk, napětí v bederní páteři) a postupně jednu část po druhé uvolňujte.

Vyzkoušejte lekci Život je krásný

 

 

Začínáme!

Nádech – záklon

Výdech – hluboký předklon

Nádech – poloviční předklon

Výdech – hluboký předklon

Nádech – prkno (pravá, levá)

Výdech – pozice dítěte

Nádech – přes kulatá záda pes hlavou nahoru

Výdech – pes hlavou dolu

Nádech – přikročit (pravá, levá)

Výdech – vyrolovat do stoje

Nádech – přes vzpažené ruce do výponu

Výdech – upažit

 

Autorkou článku je členka týmu 3D FITNESS Gym Zuzana Šandová. Jestli potřebujete podpořit a popostrčit ke změně životního stylu, Zuzka je ten pravý člověk pro vás. Potkat se s ní můžete na osobním tréninku nebo na skupinových lekcích TRX for YOGA.

0 Shares